- Újdonságok
- Akciós termékek
- Szamos supinált/szupinált tavaszi cipő,szandál
- Salus szupinált-supinált tavaszi cipő,Szandál,
- Supinált/szupinált Bokor Supi+Linea, tavaszi, őszi cipők, szandálok
- Ponte 20 supinált/szupinált szandál, cipő, fiú,lány
- Formatalpas tavaszi cipők. Minden márka itt található 40-es méretig
- Wink gyerekcipő,sportcipő
- Szandál formatalpas, minden márka egy helyen
- Strandpapucs,wellness klumpa,
- Bokazokni, titokzokni,térdzokni,frottir zoknipamut harisnyanadrág, poliamid harisnyanadrág
- Gumicsizma, bélelt gumicsizma,
- Gyereksapka, magyar termék,Füles márka
- Vászoncipő,tornacipő. Zetpol,Super Gear,Padini
- Gyapjú talpbetét,lúdtalpbetét,cipővédő,supinált(szupinált) sarokdöntő,pamut és
- Cipőápoló termékek
- Gyermekbizsu
- Supinált/szupinált TÉLI cipők, Szamos,Salus, Ponte 20, Bokor Supi+
- TÉLI formatalpas csizmák,bakancsok.Hótaposók. Szamos,Dd.Step,Asso,Linea,Florens
Szavatossági feltételek
Szavatossági feltételek:
A fogyasztót a vásárláskor megilleti a szavatosság (Ptk.: 6.157-6.170§). A szavatossági iőtartamon belül szavatossági reklamáció nyújtható be, ha termék rendeltetésszerű használat, ápolás, stb. ellenére meghibásodik, s hibáról bizonyitható, hogy a meghibásodást eredményező ok már az eladáskor is benne volt a termékben. Ha azonban
a termék rendeltetésszerű viselet mellett elhasználódik, az alapvetően nem jogos ok a reklamációra.
A termék meghibásodáskor kellékszavatossági vagy termékszavatossági reklamáció nyújtható be.
Fontos kihangsúlyozni,hogy a kellékszavatosságon belüli meghibásodáskor a meghibásodott alkatrész javítása,adott esetben a meghibásodott kellék(alkotórész) cseréje történik,nem a termék teljes cseréje!
A reklamáció intézésének szabályait a 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet tartalmazza.
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy ilyen jellegű kopások
nem gyártási hibák, ezekre így szavatosság nem vonatkozik.
Akkor sem,ha a lábbeli 2 nap alatt vagy 1-6 hét-hónap alatt lett tönkre téve!
Példa:
Kellékszavatossági reklamáció
Kellékszavatossági reklamációt a vásárlás helyén kell bejelenteni. A kellékszavatossági időtartam 2 év. Ez az időtartam két részre tagozódik. Az eladást követő első hat hónapban bekövetkező meghibásodás esetén a törvény szerint automatikusan fel kell tételezni, hogy a hiba a termékben az eladáskor már benne volt. Ha ezzel az eladó nem ért egyet, neki kell bizonyitani hogy a meghibásodás később,a vásárló/használó valamely hibájából keletkezett. Szakvéleményt írhat a gyártó,az elsődleges forgalmazó, egy szerviz/cipőjavító, vagy egy választott TEAOR:7120 minősítéssel rendelkező műszaki vizsgáló labor mint pl. a BIMEO.
A hetedik hónaptól kezdve a kétéves időtartam végéig bejelentett reklamáció esetén a vásárlónak kell bizonyítania,hogy a meghibásodás oka már az eladáskor benne volt a termékben.
A szavatossági jogok a vásárlót két lépcsőben illetik meg. Jogos reklamáció esetén az első lépcsőben kijavítást vagy kicserélést igényelhet. A vásárló választhat a két lehetőség közül, de az eladónak aránytalan többletköltdéget okozó jogot nem választhatja. A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze. A szavatossági jogok második lépcsőjére csak akkor lehet áttérni, ha a kijavítást vagy kicserélést az eladó nem vállalja, vagy azok nem valósíthatók meg.
A második lépcsőben a vásárló az árleszállítás és elállás között választhat, de jelentéktelen hiba esetén az elállást nem igényelheti. Hogy mi minősül "jelentéktelen hibának", az csak a konkrét hiba ismeretében - határesetekben csak szakértői vagy bírósági állásfoglalással - dönthető el.
A kijavítással a meghibásodás elötti állapotot kell visszaállítani. A szavatossági idő a kijavítás időtartamával meghosszabbodik. A javítás költségei a forgalmazót terhelik.
Amennyiben a vásárló határidőn túl (első hat hónap) jelentette be az igényét,illetve a hiba az átadás után keletkezett(pl.elhasználódás,helytelen használat vagy kezelés-tárolás, ápolás hiánya, bármilyen sérülés,koptatás mely külső behatás következtében keletkezett, szavatosségi igény nem teljesíthető. Ide tartoznak például az alábbiak: természetes bőrbélés elszineződése,beázás(kivéve,ha a lábbeli vízálló köztes réteggel rendelkezik) talp illetve a bőrbélés természetes kopása viselés következtében,bármilyen fizikai behatás miatt keletkezett sérülés pl.motorozás,csúszdázás,futóbiciklizés stb.következtében a talp,orr és sarokrész elkopása,valamint a cipőt ért mechanikai sérülés. A kéreg belső bélésének lyukas kopása is a nem megfelelő viselet következménye,mely szintén nem gyártási hiba. A felsorolt helytelen használatból eredő "meghibásodások" mindenki számára láthatóak, bizonyítási eljárás nem indokolt.
A valós meghibásodás kellékszavatossági reklamációját a vásárlás helyén kell kérni, de a reklamációt a gyártók és forgalmazók intézik. Az üzletben csak a gyártási hibás, megtisztított lábbelit veszik át jegyzőkönyv ellenében. Fizetési bizonylat(nyugta) vagy a termékre vonatkozó Áfa-s számla szükséges.